Thursday 25 November 2010

Cincin Tunang

Assalamualikum & Selamat sejahtera =)

today aku rasa macam suka nak tengok tengok cincin. hehe. best tau kalau dapat cincin. nak nak lagi bile orang yang kita sayang hadiahkan. ahaks! paham paham la ye Mr. Chen. ;p agak agak korang, korang nak tunang nanti nak beli cincin yang macam mana ek? hehe. kalau tanya i, semua cincin pun  nak. hahaha. fengsan la Mr. Chen. tadi  sesaje jenguk jenguk show room uncle Google. show room la sgt. hahaha.


 

semua kat atas ni cantik cantik kan? tapi paling suka yang halus kiri atas tu. nampak macam simple je. but NICE okeh.


 yang ni pun nice. 1 mate je berlian die. i like! heheh.

eh, ni macam lebih kurang yang atas tadi. hahaha. nak wat camne. ala2 macam ni yang menarik minat aku. aku suke yang simple2. lagipun, kalau mate banyak2 kompem mahal harganya. nanti kebulur la Mr. Chen aku nak kumpul duit cari cincin gitu tuk aku.hee.. baik kan aku? ;p




ok, ini pun aku suke. haishhh.. tengok, baru tengok show room kat uncle G. belum pi tengok show room betui betui lagi. hahahaha. perempuan perempuan. rambang mata betul. rabak la poket Mr. Chen aku nanti. hahahahaha.


oh man..!!! aku admire yang bawah tu. sangat sweet!! Mr. Chen, please... saya mau yang ini jugak. kuikui.

  

kalau dah nama perempuan. mana cukup round sekali je kat show room uncle G. hahaha. aku 'jenjalan' lagi. ;p sekali jumpa yang de vass ni. cute kan? sweet kan? hahaha. semua pun aku cakap sweet.  rosak. rosak.  maaf Mr. Chen. hihihi. tapi cincin ni macam best buat cincin kahwin je. kan? kan? nanti nak carila macam ni. ahaks! 



yang macam ni pun smart. alamak. korang tak perasan ke dari atas ke bawah, semua aku suka. hahaha. suka je la. belum tentu dapat. bluweekk.. ;p



ok, yang ni, awal awal aku dah seram tengok. ahahaha. takmo aku. Mr. Chen, saya tak mahu yang macam ni ok. hihihi. sila cari yang lain. terima kasih~ =D




Nota cinta ::: saat waktu dan ketika kan tiba jua =)



No comments:

Post a Comment