Friday 4 November 2011

Saat Itu

Assalamualaikum  =)




Sejuta maaf atas keterlewatan. Aku sangat-sangat lah busy lately. Tak berkesempatan nak update blog kesayangan.  Seperti yang dijanjikan, aku berkongsi saat2 manis aku di pinang. =) Majlis kami simple je.




9 Julai 2011. Tarikh yang penuh kontroversi. Tak sangka betul tarikh pilihan kitorang tu tersaing ngn BERSIH tu. Haish.. tak pasal pasal ramai member aku tak dapat datang. And yang paling tak best, 1 of my uncle tak dapat join jugak. Sebabnya, die POLIS..! Cuti polis dibekukan. Memang tak best. Tapi takpela, Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Yang penting, aku harapkan doa dari semua. =) As mention, majlis aku memang simple. No OP, no MUA, no dais. hehe. Itu pun asalnya aku tak nak di make up. Tapi makcik aku berkeras nak tolong make up kan. Ok, aku layan kan je. Orang nak tolong kan. hehehe. Tq Cik V.

 


Rombongan sampai seperti yang dah dibincangkan. Tepat jam 12 tengahari. Bile Mr Chen message aku cakap da sampai, laju gilos jantung aku. Hahaha. tu baru bertunang. Belum menikah nanti.  Poyo sungguh aku nih. Majlis berlangsung seperti yang dirancang.




Tengah aku nervous sesorang dalam bilik, tetibe FMIL aku masuk. Mak oih. terkejut aku. Dah la sesorang dalam bilik tuh. Boleh plak time tu kezen kezen aku sume pakat pi dapur nak makan. Sabar je lah. hee.. sekejap je sebenarnye. Debor je melebih. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Sebenarnya that day semua yang datang tu family aku. Tak lupe jgak FFIL aku. ramai jugak yang datang from his side. Sorang je member aku yang dapat datang. sobsobsob. Even family kami je pun, penuh rumah aku. Macam kenduri nikah plak. haha




Petang sikit kami pi outdoor photoshoot. Cewah. hee.. ok, aku tipu. sebenarnya plan mintak adik aku yang tolong snap pic aku + kezen kezen. saje suka2. takde hire mana2 OP pun. Hahaha. Rasa macam grand gitu siap outdoor bagai. Ni aku ucapkan ribuan terima kasih kat member aku, Aisyah mastuki. kebetulan die datang & sedang berjinak2 dgn dunia photog. Tanx a lot yayang. =) Maaf ye mnyusahkan ko.






my E-ring. tanx Mr Chen. xoxo! =)
special edit from him.



nota cinta ::: doakan kami <3 
                      


No comments:

Post a Comment