Monday 12 December 2011

[Review] : Hantaran for Dilaeleyana

Assalamualaikum & selamat sejahtera =)


Dilaeleyana, a fren of mine. Dulu-dulu time study, lecturer + fren susah nak menyebut her name. Some people complain, terbelit belit lidah diorang nak menyebut. Hehehe. But em da one yang reti nak sebut. Ceh ceh. Bukan berlagak ye, haha. First of all, kindly let me tell u how to pronounce her belit belit name. hahaha. DI...LA...ELE...YANA.. See. Its as easy + simple as ABC rite? haha. **mesti korang ckp, eleh, da selalu sebut, mmg la tau.**  takpe, to make it simple, we call her DILA. Ok, back to topic. Her hantaran.

Last month. yup! Dah sebulan berlalu wedding my BFF. But today baru berkesempatan nak review. hahaha. Maafkan saya. Lama sangat dah baru nak review. Ape da.. And u know what? Semalam Dila call, said, POSITIVE!! Woaaahh!! Dila nak jadi mummy da. Tahniah sangat sangat. hee.. Eh, eh! lari tajuk lagi. Ok, back to basic. ;p

Dila asked me to help her do the gubahan hantaran. As her BFF, i said, BOLEH! I have nothing to give, but insyaAllah i'll do my best. =) Dila gimme a certain amount of money for me joli joli beli barang barang tuk gubah hantaran dia. Dila nak yang budget, but me?? hahaha.. She knows me well. Sangat cerewet and nak yang cantik cantik only. Dila tak kisah pun aku nak buat macam mana hantaran dia. But I do! I kesah ok. hahaha. We went to Air Hitam pusing pusing cari barang yang murah + Cantiks! Finally, dah penat pusing pusing dapat jugak macam yang di cari. MURAH + CANTIKS. So, as her wish and her budget, here we are..  A simple purple + white hantaran  for her..**tapi aku derhaka, masukkan skit unsur pink. pencinta PINK kan.. haruslah. haha **


toiletries + towel + buku


kasut


set facial



nampak tak paper flower kat tengah2 ribbon tuh? heee.. since dulu da eager nak buat, tapi tak sempat nak buat untuk my E-day. Nak tunggu my wedding, lambat lagi la pulak. So, Dila la jadi mangsa. hehe. I heart semuanya so much! If ada sape sape nak tempah buat hantaran boleh la bagitau.. ;p cehceh. hahaha.



nota cinta ::: Tahniah Dila.. Semoga bahagia hingga ke syurga.Em happy for u.




4 comments:

  1. cantik combination warna tu :)

    ReplyDelete
  2. Nana --> tanx 4 ur compliment.. hehe.. sebat je ape yg rs ok.

    ReplyDelete
  3. heyya..! tq visit my blog..! followed n linked u.. ;) happy preparing...

    ReplyDelete
  4. Renee --> huyyoo..! ;p to u too..

    ReplyDelete