Friday 20 April 2012

[DIY] : Bunga Pahar In Progress

Assalamualaikum.. =)

Now aku tengah menggila nak siapkan bunga pahar. Hambek ko. Masa buat listing DIY bukan main seronok. itu nak buat, ini nak buat. hahaha. Mesti ade yang cakap, Eh, eh, knape plak ko nak meroyan siapkan bunga pahar awal awal? kan lambat lagi?  haaa.. Aku kena jugak siapkan sebab aku tak mau hangkut barang DIY aku yang banyak lagi menanti tuh ke kajang. Ye, saya mahu berpindah ke kajang. Alhamdulillah dapat peluang kerja baru. Weeee.. first time nak rasa dekat ngan Mr Chen selama 7 tahun kami kenal nih. Berdebar debar gitu. hahaha. Tak tau nak describe macam mana. Jap! aku dah lari tajuk neh. kikiki. Maafin gue dong. Gue emangnya begini. Ciskek btul. hehe.

Aku buat 2 design bunga pahar. Satu untuk nikah, satu untuk time majlis. mana la tak terberanak aku nak menyiapkan. Alhamdulillah bunga pahar nikah aku dah siapkan sebanyak 110 biji. Tinggal bunga pahar time majlis je lagi aku nak kene setelkan by diz week. hukhuk. Gambar gambar semua takde. Aku bagi yang in progress je lah ye. aku buat biasa biasa saje. Bunga pahar nikah aku tak dan nak snap gambar sebab dah bawak balik rumah mak aku. Malas dah nak bukak kotak. haha. So, here gambar bunga pahar majlis aku.....





Nota Cinta ::: Doakan kami ye rakan rakan =)

No comments:

Post a Comment