Tuesday 24 April 2012

Misi Berjaya!!

Assalamualaikum & a very good day =)

Misi amenda lah mak jemah oi.. hahaha. Macam la misi negara, tak pun misi dunia. Padahal misi membeli doorgift tuk tetamu. hahah. Tittle nak propa. Ciskek betul. Ape yang berjaya sangat tu?? Finally, last week berjaya jugak kami (mak, abah & aku) pergi membeli doorgift. Haha. Apa hal la pulak aku nak excited bebenar kan? Bukan apa, a week before kitorang dah pergi kedai tuh, tapi hampa dan kecewa kedai tutup. Sekali risik punya risik, hari sabtu die half day lah mak enon. haha. Itu pun lepas dapat tau dari my fren ( u know who u are). Sebenarnya macam tak puas hati jugak, aku pi google. hahaha. Degil kan aku? Ape pun tq ye adik manis. kikiki..

Sampai sana kesian tengok uncle tuh kerja sorang sorang. Aku ni tak boleh kalau tengok orang tua sikit. Semua pun nak kesian. hahaha. Uncle tu baik. Sampai sampai je uncle tu tanya, untuk wedding ke business? kikiki.. aku jawab, Mestila wedding, uncle.. Saya lah perantin nya.. haha.. ok, itu tipu. Mak dah kira kira kitorang beli dalam 1000 ++ sebab lelaki dapat lain, perempuan dapat lain. hehe.Sape nak tau, nanti datang my wedd ye.. (ceh, bajet ko retiss la nak rahsia-rahsia). My mum muka happy sebab harganya okey~



See.. Penuh kete abah ku. haha.. Sape terer boleh teka kot benda ape aku beli. Now, mission tuk deco ini barang dan jugak sampingannya. Idea.. idea.. phew~



Nota Cinta ::: Semoga urusan kami dipermudahkan dan sentiasa diberkati. insyaAllah..

9 comments:

  1. botol kaca ye? sama la... tapi mak ayah nak jugak boh dalam paperbag. dia kata x manis bg botol je. hmmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai..!! hehe.. luckily my mum ok je kalau tak boh dlm paper bag. ce la pujuk2.. =)

      Delete
    2. dia dah beli pun paperbag dia... dia sponsor, x pe. hehe. how much ye? kat qualitypack ye? nnt tunjuklah tutorial deco ye.

      Delete
    3. sponsor on je la.. hehe.. aah, kat QP. tu kita beli 95 sen. tutorial deco? insyaAllah.. tapi takut tak smpat je. hehe.. ur wedd date lagi awal.

      Delete
  2. Replies
    1. terer seyh... hehe.. tak dan nak suprise.. ;p

      Delete
  3. ouh nih mest jar 2 kn???harga borang dpt 1 bp???

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.... tadaa...!! erm, hrga die sama je niaa. beli banyak2 pun tak kurang. kalau beli 4000 baru die kurang.. =(

      Delete
  4. dah tu...awat x beli pat ribu bijik? share la ngn kazen2 ko yg nk kawin tuh. jimat sikit

    ReplyDelete